Wczytuję dane...
Strefa Klienta

strefaklienta


Poniżej znajdziesz informacje dotyczące zakupu, wysyłki, reklamacji i zwrotów, płatności oraz finansowania. 

Jeżeli nie znalazłeś rozwiązania skorzystaj z formularza kontaktowego: https://finefactory.pl/kontakt w sekcji "Napisz do nas".

1) Zakup produktu

Jeżeli produkt ma status  

skorzystaj z opcji

a następnie przejdź do koszyka i sfinalizuj zamówienie.

 

Dostępność towaru
W celu potwierdzenia dostępności towaru przejdź do wybranego produktu i kliknij

Jeżeli towar ma status niedostępny skorzystaj z opcji

Rabaty

Sprawdź aktualne rabaty na stronie: https://finefactory.pl/kody-rabatowe

Przy większym zamówieniu kliknij na karcie produktu.

Nie znalazłeś odpowiedzi, masz dodatkowe pytania - kliknij  na karcie produktu

2) Wysyłka zamówienia

W e-mailu z informacją o zmianie statusu zamówienia otrzymujesz link do śledzenia przesyłki. Zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odebranie przez kuriera.
Status  przesyłki zmieni się po przekazaniu przesyłki przez kuriera do sortowni.

Dostawa towaru nie obejmuje usługi wniesienia (w przypadku produktów gabarytowych).

Nie dostałeś wiadomości, masz dodatkowe pytania -  skorzystaj z formularza kontaktowego https://finefactory.pl/kontakt

3) Reklamacje i zwroty

W celu zachowania ciągłość korespondencji odpisz na e-mail z potwierdzeniem zamówienia lub fakturą VAT.
W odpowiedzi zwrotnej otrzymasz szczegółową instrukcję postępowania w przypadku zwrotu lub reklamacji.
Nie wyrzucaj oryginalnego opakowania - w przypadku zwrotu lub reklamacji uszkodzonego towaru, koniecznym jest wysyłka produktów spakowanych w sposób fabryczny.
Dodatkowe informacje: https://finefactory.pl/zwroty-i-reklamacje


Uszkodzenie przesyłki

Pamiętaj, by przy odbiorze przesyłki sprawdzić stan opakowania, jeżeli budzi Twoje wątpliwości bezwzględnie spisz z kurierem protokół uszkodzenia towaru w chwili odbioru, a jeśli nie możesz na miejscu sprawdzić stanu przesyłki, poproś go o zapisanie w protokole odbioru: 'Przesyłka przyjęta z zastrzeżeniami'. Dostawca wie, że na Twoją prośbę ma obowiązek wypełnić takie dokumenty. Spisany protokół będzie zasadny tylko w przypadku zapisania uwag co do stanu przesyłki. Wysyłane przez nas produkty są ubezpieczone. Kurier zobowiązany jest do sporządzenia protokołu szkody lub przekazania informacji w jaki sposób taki protokół sporządzić. W przypadku przyjęcia przesyłki "bez zastrzeżeń", późniejsza reklamacja uszkodzonego towaru nie będzie możliwa.

Protokół szkody wraz ze zdjęciami produktu oraz opakowania zewnętrznego prześlij w odpowiedzi na e-mail z potwierdzeniem zamówienia lub fakturą VAT.

Nie znalazłeś odpowiedzi, masz dodatkowe pytania - skorzystaj z formularza kontaktowego https://finefactory.pl/kontakt 

4) Informacje ogólne lub techniczne

Skorzystaj z opcji

Twoje pytanie zostanie przekazane do odpowiedniego działu.

5) Faktury i płatności

Faktury proforma przesyłane są automatycznie wraz z potwierdzeniem złożonego zamówienia.

Fakturę VAT do zamówienia wysyłamy drogą mailową do 5 dni od odbioru towaru.

Informacje na temat dostępnych metod płatności: https://finefactory.pl/formy-platnosci
Nie znalazłeś odpowiedzi, masz dodatkowe pytania - skorzystaj z formularza kontaktowego https://finefactory.pl/kontakt

6) Raty lub leasing

Zakup możesz rozłożyć na dogodne raty lub sfinansować w leasingu. Skorzystaj z symulatora dostępnego na karcie produktu pod przyciskiem kup teraz.

Więcej informacji: https://finefactory.pl/formy-platnosci

Zamów kontakt
Napisz do nas
*pola obowiązkowe