Opisy produktów i ich zdjęcia pochodzą z baz danych producentów, własnych zasobów oraz powszechnie dostępnych materiałów
marketingowych.
Zakazuje się jakiegokolwiek komercyjnego wykorzystywania informacji produktowych pochodzących z witryn Sklepu internetowego.
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne,
stan produktu i zdjęcia nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń
W przypadku braku towaru, na który Użytkownik złożył zamówienie, informujemy o tym fakcie Użytkownika przesyłając
mu e-mailem komunikat, że nie możemy potwierdzić realizacji zamówienia zawartego w ofercie zakupu. W takiej sytuacji Użytkownik
może zrezygnować z zamówienia informując nas o tym, lub złożyć nowe zamówienie na inny towar
Przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży każdego zakupionego u nas produktu, w ciągu 14 dni, bez podawania przyczyny. Termin na odstąpienie biegnie od dnia, w którym Ty (lub wskazana przez Ciebie osoba niebędąca przewoźnikiem np. domownik) wszedłeś w posiadanie produktu. Dla zachowania terminu wystarczy, że nadasz powiadomienie przed jego upływem.
Odstąpienie powinno zostać dokonane w drodze jednoznacznego oświadczenia woli (np. przy pomocy listu wysłanego pocztą lub e-maila). Możesz użyć w tym celu wzoru formularza odstąpienia od umowy, znajdującego się tutaj.
Jeżeli odstąpisz od umowy sprzedaży produktu, niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu czternastu dni od dnia otrzymania Twojego powiadomienia, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane płatności, włącznie z kosztami dostawy (ale za wyjątkiem kosztów dodatkowych, które ewentualnie wynikną w związku z wyborem przez Ciebie innego sposobu dostawy niż najtańszy zwykły oferowany przez nas sposób dostawy). Zwrot płatności nastąpi automatycznie na konto użyte przez Ciebie do dokonania zapłaty za zakupiony produkt, chyba że wspólnie ustalimy inny sposób zwrotu.
Możemy odmówić dokonania zwrotu płatności do chwili otrzymania zwracanego produktu albo do chwili, gdy przedstawisz nam dowód, że produkt został do nas wysłany.
Pamiętaj, produkt powinieneś odesłać nam niezwłocznie, jednak nie później niż czternaście dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Tak jak w przypadku samego odstąpienia, termin uważa się za zachowany, jeśli produkt zostanie wysłany przed upływem czternastu dni.
Pamiętaj także o tym, że odpowiadasz za zmniejszenie wartości produktu, wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech czy funkcjonowania tego produktu.
Z powodu różnych lokalizacji magazynów adres do zwrotu towaru przekazuje administrator sklepu z adresu mailowego: sklep@finefactory.pl po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez kupującego.
Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.
W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu.Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to w terminie 14 dni od daty otrzymania zwróconego towaru.
Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:
- rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,
- rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
- rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
- treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.
- w przypadku braku towaru, na który Użytkownik złożył zamówienie, FF informuje o tym fakcie Użytkownika przesyłając
mu e-mailem komunikat lub wyświetla na stronie Sklepu Internetowego, że FF nie może potwierdzić realizacji zamówienia zawartego
w ofercie zakupu. W takiej sytuacji Użytkownik może zrezygnować z zamówienia informując o tym FF,
lub złożyć nowe zamówienie na inny towar.
Postanowienia niniejszego rozdziału nie mają zastosowania do KUPUJĄCYCH nie będących konsumentami.